Przejdź do głównej zawartości

Próba sił

No i kolejny projekt wstał na nogi po odłączeniu się od platformy blogowej my.GTAthegame.net. Tym razem padło na Funeral Bone Army – vlog, który prowadziłem zastępczo na łamach blogu w my.GTG, gdy swoje pieprzoty blogowe przeniosłem na niniejszy blog.

Schowek01A więc parę słów o FBA. Vlog (jak ja nie lubię tego określenia), albo po prostu video blog (tak lepiej) na którym przez dłuższy czas wrzucałem starannie wyselekcjonowane przeze mnie utwory warte uwagi dłuższej, niż przysłowiowe 5 minut. Gatunkowo staram się prezentować na łamach FBA muzykę metalową, a konkretniej mroczną jego stronę. A więc wchodzą tu gatunki, jak: gothic metal, doom metal, black metal, symphonic black metal, jak i również melodeath (melodic death metal), czy power metal. Zdarzają się jednak wyjątki i od czasu do czasu pojawiają się także klasyki rocka, które również miały duży wpływ na kształtowanie się mojego gustu muzycznego.

Stylistycznie video blog Funeral Bone Army opiera się na ciemnych barwach, rodem z filmu wysokobudżetowego. Podejrzewam, że inspirację twórczością Joachima Luetke widać już na pierwszy rzut oka. Logo również wpisuje się w tą konwencję. (które niedawno zresztą zostało nieco zmienione).

Póki co, blog nie jest jeszcze zbytnio rozbudowany, ale wkrótce można się spodziewać pierwszych nowych materiałów, które poszerzą nieco zasoby video blogu FBA.

Tymczasem zapraszam na Funeral Bone Army i do polubienia tego bloga na facebooku.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KM-Forum: rebranding

Jedno z poczytnych for o komunikacji miejskiej zostało zmuszone do zmiany silnika skryptu forum na nowsze. Niestety wiązało się to z tym, że cały dotychczasowy styl przestał działać i forum stanęło przed dylematem – co dalej. Przeważała opinia, żeby wrócić do starego wyglądu, jednak po dłuższym namyśle, oraz po długiej batalii ws. dopracowania szczegółów z Administracją, udało się wypracować pewien kompromis. Pierwszym zadaniem było przygotowanie logotypu. Poprzednie logo Nowe logo Dotychczasowy logotyp, który opierał się na wizerunku pojazdów komunikacji miejskiej i nazwie adresu, został zastąpiony przez logotyp o nowoczesnej formie, który nie musi się podpierać wizerunkiem pojazdów firm trzecich. Logo ma wartość przekazu, jest charakterystyczne, co pozwala na rozwój marki km-forum.com.pl i odświeżenie jej wizerunku. Projekt rebrandingu km-forum.com.pl zakłada także zmianę wyglądu forum, oraz galerii. Prace te są w toku.

km-forum wizja przyszłości

Rebranding km-forum.com.pl został zakończony. Jako jedno z nielicznych stron o tematyce transportowej posiada nowoczesne i wyraziste logo. Wpasowuje się ono w obecne trendy. Dopełnieniem nowoczesnego logo jest zastosowana na stronie typografia.

Transportnews po nowemu na 10 urodziny

Z okazji mijających 10 urodzin, portal Transportnews otrzymał odświeżoną oprawę. Jest ona rozwinięciem myśli przewodniej przedstawionej w grafikach na profilu na facebooku.